29 Haziran 2016 Çarşamba

O Bana Çok Benzer Ne Zaman Başlıyor Hangi Kanalda?

O Bana Çok Benzer Ne Zaman Başlıyor Hangi Kanalda soruları gelmeye başladı. Ünlülerin halkı şakalayacağı program yakında Show Tvde başlıyor. Show TV'nin yepyeni şaka yazılımı 'O Bana Çok Benzer'in tanıtım klibi yayınlandı. Yapımcılığını Hediye Çağlayan'ın yaptığı "O Bana Bir Sürü Benzer" bir sürü yakında ekrana geliyor olacak. O Bana Bir Sürü Aynı ne vakit başlıyor? heyecan edenler amaçlı teferruatlar haberimizde. Yapımcılığını FORMED'in üstlendiği, AMERIKA BIRLEŞIK DEVLETLERI'nin en bir sürü izlenen programlarından "I Get That a Lot"ın Ülkemiz uyarlaması meydana iştirak eden "O Bana Bir Sürü Benzer" de Ülkemiz'nin en tanınmış kişi adları, gündelik yaşamda karşımıza çıkan işlerde çalışacak ve iştirak eden müşterileri şakalayacak.

"O Bana Bir Sürü Benzer"in her bir kısmında tanınmış kişi adları, satış görevlisi, aktar, kasap, kasiyer benzeri işlerde göreceğiniz programda; 12 saklı kamera ve her yere gizlenmiş 24 mikrofon yardımıyla de alışverişe iştirak eden müşterileri satıcı olduklarına inandırarak neşeli vakit geçirecekler.
O Bana Çok Benzer Fragmanı izlemek için sitemize bekleriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizim Okul Dizisi Hakkında Yorumunuz Nedir?