11 Eylül 2014 Perşembe

Ekşi Sözlükte Ütopya Yarışması

Ütopya Yarışması seçmeleri de vam etmekte. Yarışmacılar belli olana kadar seçmeler devam edecek. Tv8 ekranlarında Ütopya İzlemek için  biraz daha sabretmemiz gerekiyor. Ütopya daha başlamadan çok konuşuluyor. Sosyal medyada da sıkça sözü geçen Ütopya Ekşi Sözlük camiasında da geniş yer buldu. Şimdi Ekşi Sözlüğe yeni yarışma progamı Ütopya hakkında neler konuşulmuş...

bbg ve survivor karışımı bir acun projesi.

daha önce ekranlarda görmediğimiz bir yarışma formatıymış, göreceğiz. açıkcası tanıtımında aklıma gelen tek şey the experiment filmi oldu. ortaya gözlemlik çok şey çıkacağı kesin. zimbardolar iş başında.

acun'un yeni yarışma programı. yalnız bunu da survivor gibi tutacak zannetmesin. onu insanlar daha yaz gelmeden denizin mavisi, doğanın yeşili, kuşlar, böcekleri görmek için izliyordu. dağın başındaki izbe yerdeki yarışmayı izlemek hiç çekici değil.

seçmelerine çağırıldığım yarışma,dağın başında kışın ortasında çekilecek dert değil.survivor olaydı iyidi deniz kum güneş vs.
seçmelere gidecek olan varsa beni yeşillendirsin

yeni yarışma programı. tanıtım videosu bana the walking dead'in hapishanedeki günlerini hatırlattı. onun gibi bahçesi etrafı ağaçlık. kendi kendilerine koydukları kurallar. valla ben kalmaya korkardım şekil itibariyle. acun bu belli olmaz reyting diye diye milleti zombilere yedirir valla.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizim Okul Dizisi Hakkında Yorumunuz Nedir?