5 Mayıs 2014 Pazartesi

Mihrap Yerinde Dizisi Son Bölümü



Her sene birbirinden güzel dizileri ile ekranları süsleyen ve izleyici kitlesini adeta ekranlara kilitleyen Show TV son zamanlarda yeni çıkacak dizisi ile konuşulmaya başladı bile. Mihrap Yerinde dizisi uzun zamandır dizilerde yer almayan Yasemin YALÇIN’ın başrol oynadığı bir dizidir. Yasemin YALÇIN denildiğinde gülmenin ve eğlenmenin yer aldığı bir dizi portföyünü tamamlayacak olan dizide eminim ki birçok kişi gülmekten kırılacak. Daha başlamadan internetteki tanıtım fragmanı ile gönülleri fetheden Mihrap Yerinde dizisi baklaım başladığında da aynı ilgiyi görebilecek mi? Bana sorarsanız kesinlikle evet diyorum bu soruya.   Mihrap Yerinde son bölüm yazarak ulaşabileceğiniz tanıtım fragmanını izlediğiniz zaman Yasemin YALÇIN karşımıza son derece şık şekilde çıkmaktadır. Buradan da anlaşıldığı üzere zengin biri ile evlenmiş ve eski mahallesine dönüş yapıyor diyebileceksiniz. Her zaman ki gibi keyfi yerinde olan Yasemin YALÇIN tası tarağı toplayıp mahallesine dönüyor. Dönüyor ama ne dönüş… Siz de bu dönüşü meraklı gözlerle bekliyorsanız Mihrap Yerinde son bölüm izle t-yazarak Mihrap Yerinde dizisi konusu ile ilgili fikir sahibi olabileceğiniz kısa videoları izlemeye başlayabilirsiniz. Mihrap Yerinde oyuncuları başrollerinde Yasemin Yalçın ve onun abisi rolündeki Kadir ÇÖPDEMİR oynamaktadır. Ayrıca Zafer ALAGÖZ ve Melisa BABADAĞ da bu dizinin diğer oyuncuları arasında yer almaktadır. Siz de Mihrap Yerinde’yi izlemek için benim gibi sabırsızlananlar arasında iseniz Show TV’yi takip etmeye devam edin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bizim Okul Dizisi Hakkında Yorumunuz Nedir?