22 Mart 2013 Cuma

Bizim Okul Ekrana Veda Ediyor !

Bizim Okul Bitti Mi? Bizim Okul Neden Bitti? Bizim Okul Yayından Kalktı Mı? Bizim Okul Yayınlanmayacak Mı? Bizim Okul Dizisi Yayından Kalktı Mı?

Bizim Okul Dizisi 7.bölümüyle ekranlara veda ediyor.Rtük'e yapılan yoğun şikayetler sonucunda diziye yapılan ayarlar malesef diziye gelen şikayetlerin azalmasını sağlamadı.Yoğun şikayetlerin sürmesiyle birlikte yapımcı İlker İnanoğlu diziye son verme kararı aldı.

ATV'nin Cumartesi akşamı prime time kuşağında saat 20.00'de ekrana getirdiği Bizim Okul dizisi reytinglerde istenilen başarıyı yakalayamadı. Dizi geçtiğimiz hafta TNS reytinglerinde Total'de 20. sırada, AB grubunda 26. sırada yer bulabilmişti.

Reytinglerde rekor kıramayan Bizim Okul malesef ki şikayet konusunda kırılması güç olan bir rekora imza attı.Daha önce Muhteşem Yüzyıl ve Kurtlar Vadisi en çok şikayet edilen diziler arasındayken Bizim Okul bu çok izlenen dizileri bile sollamayı başardı :)

13 yorum:

  1. ben bu filmin hastasıyım keşke bitmeseydi

    YanıtlaSil
  2. keşke bitmeseydi ağlayackatım be duyunca ' inşallah bir daha başlar

    YanıtlaSil
  3. yok böyle bişey

    YanıtlaSil
  4. ama saçma sapan bitti devamını merak ediyo millet

    YanıtlaSil
  5. Bunlarinki dupe duz sahtekarlik bence sikayet edilecek bir yani yoktu resmen ilker inanoglu beyfendinin rakip taraftarlari oldugunu dusunuyorum ailelere ve ogrencilere yonelik hicbir uygunsuz hareket yoktur.ama saglik olsun

    YanıtlaSil
  6. hocam paylaşım için tşk eline sağlık

    YanıtlaSil
  7. keşke bitmeseydi şikayet ednlerde izlemesin niye şikayet ediyorlar offfffff yaaaa tekrar başlar iyşallah

    YanıtlaSil
  8. iyi oldu yayından kaldıranlara teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Beğenmeyen izleyiciler izlemesin.tekrar yayınlanmasını istiyoruz.

    YanıtlaSil
  10. ÖF YA BİR AKASYA DURAĞI VARDI O BİTTİ BİZİM OKULA BAKIYORDUM MŞİMDİ NE İZLEYECEĞİM

    YanıtlaSil
  11. yaa off ya neye bitiyor brn bu filimi cok sevmishtim yaaa nasil bitebilir bence lqzim bitmesin yaa off yaa

    YanıtlaSil
  12. bu dizi lqzim bitmesin bize ne filmin reytii dushmussee yaa filim cok guzem ben cok yakinda bashladim balkmaya am bence filim super kim shikqed ede bilir boyle guzel filmii yaa

    YanıtlaSil

Bizim Okul Dizisi Hakkında Yorumunuz Nedir?